در رسانه| خط ۱۴۸۰(صدای مشاور) بهزیستی در ایام تعطیل فعال است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه خط ۱۴۸۰ (صدای مشاور) بهزیستی در ایام تعطیلات نوروزی نیز فعال است، اعلام کرد: در یکساله ۱۴۰۲ بیش از ۱۸ هزار تماس موفق با این خط برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری زنجان ورزشی آنلاین،روح اله خدابنده لو اظهار کرد: تمـامی مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرنـدگان متعهدند و با توجه به تنوع تماس گیرنـدگان و گوناگونی مشکلات آنـان، گاه ضـرورت است که برای دریافت راهنمایی و خـدمات روانشـناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و دیگر منابع حمایتی متناسب با نیاز فرد ارجاع داده شوند.

وی در خصوص ویژگیهای خط ۱۴۸۰ به عنوان یکی از محرمانه ترین و در دسترس ترین راههای مشاوره تلفنی بیان کرد : این خط در بخش دولتی متمرکز بوده و تمـاس گیرنـدگانی که به دلیـل مشکلات خـاص از قبیل معلولیت جسـمی، کمرویی، اضـطراب اجتماعی و شاغل بودن وعـدم دسترسـی به مراکز مشاوره حضوری و… نمی تواننـد ازخـدمات مشاوره حضوری اسـتفاده نمایند، ازخدمات مشـاوره تلفنی می تواننـد به بهترین شـکل بهره منـد شونـد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین مشـاوره تلفنی امکان آن را فراهم می سازد تا افراد نیازمنـد در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان و به صورت رایگان از کمک های مشاورین متخصص و مجرب بهره مندشوند.

خدابنده لو خاطرنشان کرد: خط ۱۴۸۰ با اهتمام متخصصان و کارشناسان زبده بهزیستی تاکنون توانسته در زمینه‌ ارائه خدمات مشاوره‎ای در زمینه مشکلات فردی، تحصیلی، تعارضات زناشویی، ارائه راهنمایی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان مشاوره تربیتی و ارجاع به مراکز تخصصی موفق عمل کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: خط ۱۴۸۰ (صدای مشاور) بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲شب آماده ارایه راهنمایی و مشاوره و پاسخگویی به عموم مردم است.

کد خبر 104875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد