شهرستان همدان| دیدار ایام عید نوروز با کودکان موسسه خیریه گل‌های نسیم

بمناسبت آغاز سال نو مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان استان، رییس هلال احمر شهرستان، مدیر بهزیستی شهرستان همدان بهمراه کارشناسان و معاونین در موسسه خیریه گل‌های نسیم حضور بهم رساندند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدا نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به مهمانان گرامی و فرزندان و مدیرعامل و کارکنان موسسه گفت: از حضور خانم دکتر ابراهیمی مدیر کل کانون پرورش فکری استان و رییس هلال احمر شهرستان و کارشناسان در موسسات نگهداری کودکان کمال تقدیر و تشکر را داریم و این دیدارها را به فال نیک گرفته و امیدواریم دیدار مسئولان از این کودکان بیشتر از قبل باشد چرا که بعضاً انگیزه مضاعفی برای زحمتکشان این حوزه می باشد.

در ادامه دکتر ابراهیمی نیز ضمن عرض تبریک و قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گفت: من هم به نوبه خود از زحمات پرسنل زحمتکش مرکز تشکر نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی برای پرسنل و کودکان عزیز مسئلت دارم.

مطلبی رئیس هلال احمر شهرستان نیز ضمن عرض تبریک و خدا قوت گفت: ما آمادگی داریم در برگزاری دوره های کوهنوردی و اردو های هلال احمر جهت فرزندان کمک نمائیم همچنین در ماه آینده از 14 نفر از فرزندان مراکز که در مباحث قرآنی شاخص با جوایز ویژه ای اهدا تقدیر خواهیم نمود و با اعزام مربیان قرآنی به موسسه همکاری خواهیم داشت.

لازم به ذکر است در خلال این دیدار اجرای تئاتر عروسکی برای فرزندان انجام شد و هدایای متنوعی از طرف مدیر کل کانون پرورش فکری و ریاست هلال احمر به دختران و مربیان موسسه اهدا شد.

کد خبر 104863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد