برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بهزیستی استان در سال جاری

آخرین جلسه شورای اداری در سال جاری با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست، معاونین، کارشناسان و روئسای بهزیستی شهرستانها در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این جلسه دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان ضمن قبولی طاعات عبادات همه همکاران در ماه مبارک رمضان گفت: مددجویان و جامعه هدف بهزیستی جزء ولی نعمتان ما محسوب می شوند و ما وظیفه داریم بهترین خدمات را به این قشر از جامعه ارائه دهیم.

دکتر عزیزنژادگفت: بهزیستی یک دستگاه خدمات رسان و حمایت گر است که جامعه هدف آن قشرهای آسیب پذیر جامعه می باشند بنابراین باید در ثبت اطلاعات درست و مناسب دقت فراوانی شود تا خانواده ها بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در همه جای دنیا دستگاه های خدمات رسان به افراد آسیب پذیر جامعه خود خدمات ارائه می دهند که در ایران سازمان بهزیستی یکی از دستگاههای متولی امر توانسته خدمات خوب و شایسته ای را به مردم بدهد که در این میان به حمدلله بازتاب خوبی در میان مردم داشته است که امیدوارم با وحدتی که بین مسئولان کشوری و استانی وجود دارد خدمات بهتر و ارزنده را به مردم و جامعه هدف بهزیستی ارائه دهیم.

عزیزنژاد ارتباط بین بخشی توسط تمام کارکنان در بخشهای مختلف بهزیستی  در بحث جلب مشارکتهای مردمی را  بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: باید با استفاده از ظرفیتهایی که در استان از جمله صنایع پتروشیمی، شرکت ها مستقر در استان که وجود دارد حداکثر استفاده لازم جهت کمک به مددجویان را به کار ببرند.

دکتر عزیزنژاد در پایان ضمن قدردانی از تمام کارکنان خدوم بهزیستی استان که تمام تلاش خود را در جهت رفاه و آسایش جامعه هدف در سال جاری به کار برده اند قدردانی کرد واظهار امیدواری کرد در سال جدید با توان و ممارست بیشتر جهت اهداف پیشبرد خدمات سازمان با حضور کارکنان زحمت کش به جامعه هدف تلاش فراوان کنیم.

کد خبر 104531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد