محرومیت زدایی با مدیریت میزهای خدمت جهادی

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه عاشورا از مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به دلیل انتخاب وی به عنوان" مدیرنمونه استان در میزهای جهادی" با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل است :

باسمه تعالی

خواهر بسیجی سرکار خانم دکتر صحاف

حمد و سپاس خداوند یکتا را که توفیق خدمت به مردم شریف سرزمینمان ایران اسلامی را تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) بر ما ارزانی داشته و ما را در مسیر خدمت به نظالم مقدس جمهوری اسلامی هدایت فرموده اند.

بی شک یکی از مهمترین و محوری ترین برنامه های بسیج ادارات و کارمندان محرومیت زدایی و کمک به سازندگی کشور از طریق برگزاری میزهای خدمت جهادی در طی چندین ساله گذشته بوده است.

اینک به فضل الهی و با تلاشها، همراهی و حضور بی نظیر مدیران محترم ادارات و سازمانها این برنامه در کل کشور عزیزمان نهادینه گشته و در طول سال در مصلاهای نماز جمعه و مناطق محروم و حاشیه شهرها در حال اجراست.

بر اساس دستور العمل تقدیر از فعالین برگزاری میزهای خدمت جهادی بسیج کارمندان در سال 1402، جنابعالی بعنوان" مدیرنمونه استان در میزهای جهادی" انتخاب گردیده اید. به پاسی قدردانی از زحمات جنابعالی این لوح به شما اهدا گردیده و از خداوند منان سعادت دنیوی و اخروی برای شما مسالت می نمایم.

                  محمدعلی ریحانی خواه

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه عاشورا

اقامه نماز شاخصه حکومت صالحان

کد خبر 104456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد