مراکز خدمات رسان شبانه روزی بهزیستی در نوروز فعال است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مراکز خدمات رسان شبانه روزی بهزیستی همانند سال های قبل در ایام تعطیل و نوروز فعال است، گفت:  اورژانس اجتماعی به صورت منظم فعال بوده و آماده ارائه خدمات به کلیه افرادی است که در شرایط بحرانی قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح الله خدابنده لو اظهار کرد: هم استانی ها می توانند در تمام اوقات شبانه روز در ایام نوروز ،درصورتی که با مواردی از آسیب‌های اجتماعی همانند خودکشی، کودک آزاری، خشونتهای خانگی  و سایر مسائل و بحرانهای اجتماعی مواجه شوند با خط ۱۲۳ تماس گرفته و از خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی بهره‌مند گردند. 
وی افزود: تیم سیار اورژانس اجتماعی  شهرستانهای زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره و  طارم علاوه بر گشت زنی در مناطق آسیب خیز، در مبادی ورودی شهر حضور و نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی در خصوص برنامه اورژانس و ارائه خدمات تخصصی به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی اقدام خواهند نمود. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین شیرخوارگاه و خانه های نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان نیز در ایام نوروز فعال بوده و در صورتی که این  گروه از کودکان امکان گذران تعطیلات را در کنار خانواده و بستگان خود نداشته باشند، همراه با مربیان در مراکز حضور خواهند داشت.

کد خبر 104401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد