۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
نگاه حاکم در بهزیستی سازنده است

استاندار زنجان، با بیان اینکه همنشینی و در کنار کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست یک حس و حال دیگری دارد گفت: به طور قطع نوع نگاهی که در بهزیستی وجود دارد بسیار سازنده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه مراسم افطاری کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست شیرخوارگاه شهید ثمین تاب بهزیستی استان که به همت مرکز مهر یزدان برگزارشد، در خصوص عملکرد بهزیستی افزود:  تحولانی  در فعالیت بهزیستی  به وقوع پیوسته و در واقع  نگاه فراتر از یک وظیقه قانونی و دولتی است.

وی با بیان اینکه همنشینی باکودکان و نوجوانان حس خوب و مهربانی را تداعی می کند ، افزود: به طور قطع نوع نگاهی که در بهزیستی  وجود دارد بسیار سازنده و گره گشا است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کار ی که  از سوی دست اندرکاران بهزیستی به ویژه مدیریت انجام می گیرد صرفا دولتی نیست بلکه در راه رضای خداست ادامه داد: فعالیت در بهزیستی از جنبه های مختلف متفاوت  از همه ادارات و ارگانها ست و ثواب دنیا و آخرت را در پی دارد.

وی در خصوص یاری خیرین به عنوان حلقه های میانی خاطر نشان کرد: هر چند کمک های دولتی انجام می گیرد اما یاری خیرین و افراد دلسوز  بدون چشمداشت  بزرگترین خدمت  به جامعه  است و  آنها  با همت در مسیر تربیت، پرورش و تحویل کودکان و نوجوانان به جامعه بزرگترین  رویداد را رقم می زنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ثناگو و دعاگوی خیرین و افراد دلسوز هستیم، گفت: این کار بسیار بزرگ جای تقدیر و قدردانی دارد.

 وی در این شب کنار کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مرکز مهر یزدان با ۳۰دختروپسر ۷تا ۱۸سال ساکن در خانه کودکان بهزیستی افطار کرد و هدیه رمضان سال گذشته خود را که سفر کودکان به مرقد امام هشتم ثامن الحجج (ع) بود در قالب کلیپ تماشا کرد.

کد خبر 104247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد