اهتمام بهزیستی در اقامه ی نماز شایسته تقدیر شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه برتر بهزیستی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین ادارات استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: کسب این دستاورد نشانگر اهتمام ویژه کارکنان بهزیستی  به  فرهنگ متعالی اقامه فریضه نماز اول وقت و مسائل مذهبی و فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر خدابنده لوضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه نماز بالاترین فریضه‌ الهی است، افزود: اثرات تربیتی و روانی ترویج فرهنگ نماز در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است  و باید به این امر با نگاه ویژه ای پرداخت.

وی با بیان اینکه نماز نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد که این مهم را باید درهمه امور مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: نماز یکی از ارکان اصلی و ستون دین است و با نهادینه کردن آن می‌توان تا حد زیادی مسائل، معضلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

 این مقام مسئول از ترویج فرهنگ نماز در مراکز بهزیستی خبر داد و گفت :یکی از فعالیت های مهم در سال آتی در مراکز شبانه روزی  نگهداری کودکان وسالمندان و... برگزاری برنامه های دینی مذهبی و ترویح نماز و ارتباط با خدا خواهد بود و  هر جا که چنین روحیه ای شکل گرفته  به طور قطع موجب وحدت، همدلی و معنویت گردیده است. 

وی خاطرنشان کرد: افزون بر ترویج فرهنگ نماز، برنامه های متنوع فرهنگی، معنوی نیزدر ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز تحت نظارت اجرا می شود.

کد خبر 104184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد