در اولین روز از ماه مبارک رمضان رقم خورد

️فرزندان بهزیستی مرکز استان افطار را میهمان فرماندهان مرکز آموزشی ٠۴ امام رضا (ع) نیروی زمینی ارتش در مرکز استان خراسان جنوبی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، تعدادی از فرزندان خانه امام علی (ع) و فرزندان خانه فروغ عاطفه های مرکز استان با همراهی شرفی مدیرکل بهزیستی استان در راستای پویش درمحضر ولی نعمتان و برنامه ضیافت مهربانی در اولین روز از ماه مبارک رمضان میهمان امیر کریمی فرمانده مرکز آموزشی ٠۴ امام رضا (ع) نیروی زمینی ارتش در مرکز استان خراسان جنوبی و دیگر مسئولین این مرکز بودند.
️در این مراسم رحیمی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، خسروی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیر دولتی و توانمندسازی بهزیستی استان، رضایی مسئول بازرسی بهزیستی استان و بهناز زال سرپرست بهزیستی شهرستان بیرجند و تعدادی از خیرین و معتمدین بهزیستی در مرکز استان حضور داشتند.
️امیر کریمی در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به فرزندان و مسئولین بهزیستی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و این ماه را فرصتی مقتنم بر ای دستگیری از نیازمندان دانست.
️در پایان این مراسم تمامی فرزندان حاضر در جلسه هدایایی را از دست فرمانده مرکز آموزشی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، ودیگر فرماندهان و مسئولین حاضر در جلسه دریافت کردند.

کد خبر 104168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد