کسب رتبه برتر استان در تخصیص رفاهیات

علی اکبر فیض: بر اساس شاخص پذیرش مهمانان نوروز و تابستان، استان سمنان حائز رتبه اول در ارائه خدمات رفاهی طی دو سال متوالی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان از اهمیت ارتقاء وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان این نهاد و جامعه هدف گفتند و افزودند: کارکنان بهزیستی باتوجه به حرفه‌ای که دارند با خطر فرسودگی شغلی مواجه هستند که منشا فرسودگی شغلی منابع تنش‌زای متعددی می باشد و در صورت بروز خنثی کردن آن فوق‌العاده دشوار است.

علی اکبر فیض ضمن اشاره به اینکه کارکنان بهزیستی با نهایت ایثار و ازخودگذشتگی بالاترین خدمت به محرومان را در سطح جامعه انجام می‌دهند خاطر نشان کردند: در حقیقت برنامه های رفاهی کارکنان مکمل نظام های جذب و بهسازی نیروی انسانی است و نقش اساسی آن تامین بهداشت و ایمنی در محیط کار، تهیه وسایل رفاه و آسایش ضمن خدمت کارکنان، ایجاد امنیت اقتصادی و فراغت خیال برای کارکنان پس از طول عمر خدمت اداری آنان و... می باشد که در نهایت منجر به دلبستگی عامل انسانی به محیط کار می گردد.

وی اظهار داشتند: توجه به رفاه شغلی و ارائه خدمات رفاهی از جمله مسائلی است که در دنیای امروز به منظور پیشگیری از بحران های روانی باید در فرهنگ سازمانی مورد توجه قرار گیرد و با توجه به تلاش ارزنده کارشناس واحد رفاه اداره کل بهزیستی استان سمنان، براساس شاخص پذیرش مهمانان نوروز و تابستان سازمان بهزیستی کشور، استان سمنان حائز رتبه اول در ارائه خدمات رفاهی طی دو سال متوالی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) گردید.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان اهتمام جدی، اطلاع رسانی کامل، اعلام و ارسال به موقع اطلاعات درخواستی را در امکان برنامه ریزی بهتر، اجرایی تر و هدفمندتر در زمینه ارائه خدمات لازم تلقی کردند و تعامل و برقراری ارتباط موثر مسئولان رفاه و مراکز و موسسات در برخورداری همکاران از حداکثر خدمات رفاهی بیشتر را حائز اهمیت برشمردند.

کد خبر 104135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد