برگزاری جشن آرزوها ویژه دختران و خانواده های مرکز ندای مهر باران اردبیل

نظر به اهمیت نقش مراکز امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب های وارده بر دختران که متاسفانه در سال های اخیر در کشور ما نیز از رشد چشمگیری برخوردار بوده که این امر تهدیدی جدی بر سلامت روانی و اجتماعی فرد، خانواده و جامعه محسوب می گردد. لذا اتخاذ تصیماتی در جهت کاهش و کنترل بحران های اجتماعی بوجود آمده بر دختران امری ضروری می باشد.

در این راستا بهزیستی استان اردبیل با همکاری و مشارکت موسسه خیریه مهر پرور سبلان دارنده مجوز رسمی مرکز حمایت های روانی و اجتماعی از دختران و خانواده (مرکز ندای مهر باران) سالجاری مصادف با روز احسان ونیکوکاری اقدام به برگزاری مراسم بزرگ جشن آرزوها با حضور رضوان باقلاجی مدیر کل اجتماعی وفرهنگی استانداری، مسئولین بهزیستی، مسئولین ادارات استانی، خیرین و شرکت بیش۲۰۰ نفر از دختران خدمت گیرنده  از مرکز ندای مهر باران  و خانواده های آنان در سالن فرهنگی و هنری فدک  نمود.

 در این مراسم  ضمن تقدیر و تجلیل از خیرین فعال در حوزه دختران، تقدیر وتجلیل از دختران توانمندشده  به برآورده کردن آرزوهای دختران توسط  مسئولین  و خیرین حاضر در برنامه  که در قالب نقاشی عنوان شده بود پرداخته شد.

 سپس در ادامه برنامه های متنوع و شاد در جهت سلامت روانی و اجتماعی، ارتقاء روحیه ونشاط  وتکریم مقام دختران  اجرا  گردید.

کد خبر 103774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد