برگزاری دو دوره آموزشی ویژه مسئولین فنی مراکز حرفه آموزی و کارشناسان ناظر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد

این دوره ها با حضور ۳۰ نفر با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات بسیج اقشار سپاه فتح استان در حال برگزاری می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد/ کریم رهیده معاون توانبخشی بهزیستی استان گفتند: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی سازمان بهزیستی در حوزه توان بخشی ، مراکز روزانه و خصوصاً مراکز حرفه آموزی و هدایت این مراکز به سمت تولید و کسب کار و  ایجاد حرفه‌ای پایا با درآمدزایی برای معلولین می باشد ، لذا این دوره در همین راستا با هدف بررسی سازکارهای لازم برای آماده سازی شغلی افراد دارای معلولیت برگزار شده است. در این دوره کارشناسان و مسئولان فنی مهارت‌های کسب کار را می‌آموزند و به افراد دارای معلولیت در مراکز حرفه آموزی انتقال می‌دهند.

ایشان افزودند : در همین راستا دو دوره آموزشی  توانبخشی حرفه ای و کسب و کاربامدرسی (استاد حسن زاده )  و آماده سازی شغلی ،با مدرسی (استاد دکتر روزبهی) ویژه مسئولین فنی مراکز حرفه آموزی و کارشناسان ناظر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت  ۸صبح لغایت۱۷ عصر به مدت سه روز  از سه شنبه 1402/12/15 لغایت 1402/12/17  باحضور ۳۰ نفر با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات بسیج اقشار سپاه فتح استان در حال برگزاری می باشد.

کد خبر 103721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد