کسب رتبه برتر کشوری در اجرای رویداد ظرفیت سازی اجتماعی

به گزارش روابط عمومی، بهزیستی استان اردبیل حائز رتبه برتر کشوری در اجرای رویداد ظرفیت سازی اجتماعی (طرح نشست صمیمی ۱۰۰ محله کم برخوردار) شد.

گفتنی است: به مناسبت هفته بهزیستی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار در شهرستانهای اردبیل، مشگین شهر و نمین برگزار شدکه طبق گزارش بررسی آماری،  بهزیستی اردبیل درفاز اول برنامه نشست صمیمی، موفق شد با کسب امتیاز کامل به عنوان استان برتر ارزیابی معرفی گردد.

شایان ذکر می باشد: برنامه نشست صمیمانه در یک صد محله کم برخوردار کشور به‌منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان با استقرار میز خدمت در این مناطق و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله ‌محوری، حل‌ مسئله و ظرفیت ‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار سراسر اجرا گردید.

افزودنی است: هدف از اجرای این طرح انجام بررسی میدانی و ارتباط مستقیم چهره به چهره مددجویان منطقه با مسئولان بود تا علاوه بر سازمان بهزیستی مسئولین سایر ارگانها با دغدغه ها و مشکلات اقشار تحت پوشش بهزیستی آشنا شده و مشکلات متعدد این افراد اعم از مسکن، اشتغال، معیشت و موضوعات مبتلا به با هم افزایی ارگانها حل شود ... 

بهزیستی همواره توجه ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به مددجویان ساکن در محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار داشته است که از جمله آن می‌توان به اقدامات و فعالیت‌های متعددی که در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های هدفمند در این مناطق اجرا می‌شود اشاره کرد.

کد خبر 103618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد