نشست مدیرکل بهزیستی استان با جمعی از بازنشستگان

دکتر منطقی با تاکید بر حفظ کرامت انسانی و عزت مندی بازنشستگان اظهار داشتند: تمامی بازنشستگان مشمول دریافت خدمات طبق قانون و بر اساس دستورالعمل های سازمان بهزیستی کشور می باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مدیرکل با همراهی معاون پشتیبانی و مدیرحراست بهزیستی استان با جمعی از بازنشستگان بهزیستی استان پیرامون پیگیری مسائل، مشکلات و ارتقای سطح خدمات نشست و دیدار کرد.

محمود منطقی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی، هدف از این نشست را بهره گیری از دانش و تجربه بازنشستگان، پیگیری مسائل و مشکلات کانون برشمردند و افزودند: بازنشستگان نور چشم و از برکات بهزیستی هستند و ارتباط مستمر با آنها می تواند راهگشای مسیر درست خدمت و دستیابی به موفقیت‌های سازمانی و زندگی شخصی باشد.

وی با تاکید بر حفظ کرامت انسانی و عزت مندی بازنشستگان اظهار داشتند: تمامی بازنشستگان مشمول دریافت خدمات طبق قانون و بر اساس دستورالعمل های سازمان بهزیستی کشور می باشند و نظر به اینکه بازنشستگان جوانی و عمر خود را صرف خدمت صادقانه به سازمان بهزیستی و در نهایت مردم عزیز کردند تلاش ما و کلیه همکاران در اداره کل بهزیستی استان بر این است منطبق با قانون در حال حاضر هر خدمتی که نیاز باشد برای این عزیزان فراهم شود.

 وی با اشاره به آیه ۱۱ سوره رعد خاطر نشان کرد: تغییرات و اصلاحات باید با تلاش و همت شما بزرگوران صورت گیرد و از آنجا که تنها مرجع و پل ارتباطی ما با بازنشستگان عزیز همین کانون بازنشستگان می باشد برای ارتقای سطح خدمات و مرتفع ساختن موانع موجود برای مورد وثوق بودن، فعال و پویا شدن کانون در سطح بهزیستی استان باید به اتفاق نظر رسید.

گفتنی است: در ادامه این نشست هریک ازبازنشستگان ضمن تشکر و ابراز خرسندی از این دیدار با مرور خاطرات به بیان مسائل، مشکلات و پیشنهادات نیز پرداختند.

کد خبر 103536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد