دررسانه|جامعه معلولان خوزستان مشارکت پرشوری در انتخابات داشتند

اهواز- ایرنا - مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: جامعه معلولان خوزستان مانند دیگر اقشار مردم مشارکت پرشوری در این دوره از انتخابات دارند.

مهران کریمیان روز جمعه در گفت‌و گوبا خبرنگار ایرنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تببین و حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای گفت: بهزیستی خوزستان نیز به عنوان متولی امور معلولان و مددجویان تحت پوشش با آگاه سازی و اطلاع رسانی در طول ماه‌های اخیر برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور حداکثری جامعه هدف،مراکز غیر دولتی تحت پوشش و کارکنان این سازمان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس داشته است.

وی افزود: در این دوره از انتخابات مجلس ۲ صندوق رای یکی در اداره کل بهزیستی اهواز و دیگری در مجتمع قدس بهزیستی در منطقه کمپلو اهواز فعال است. همچنین در ۶ شهرستان خوزستان نیز در ادارات و مجتمع‌های بهزیستی صندوق‌های رای برای جمع آوری آرا استقرار یافت.

مدیر کل بهزیستی خوزستان بیان کرد: امروز همزمان با سراسر کشور معلولان و مددجویان بهزیستی خوزستان نیز در اداره کل بهزیستی برای مشارکت در انتخابات حضور پیدا کردند و علاوه برحضور خوب خود پای صندوق‌های رای خواستار مطالباتی در جهت تسهیل شرایط خود شدند.

وی بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی به‌رغم مشکلات و محدودیت‌هایی که داشتند با حضور در پای صندق رای مشارکت خود را نشان دادند و خواستار موضوعاتی از جمله اجرای قانون جامع حمایت از معلولان، افزایش مستمری‌ها از نمایندگان مجلس شدند.

کریمیان ادامه داد: جامعه هدف بهزیستی انتظار دارند با وجود تمام محدودیت‌ها در حالی که پای نظام و انقلاب هستند، نمایندگان مجلس توجه ویژه‌ای به امور و مطالبات آن‌ها در بحث مسکن، معیشت و اشتغال داشته باشند تا مشکلات و آسیب‌های ناشی از آن‌ها برطرف شود.

به گزارش ایرنا فرآیند رای گیری در سه هزار ۵۳۳ شعبه استان از ساعت هشت صبح شروع شده و بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ١٧٠ هزار نفر رای اولی است.

بر اساس این گزارش، خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

کد خبر 103434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد