اشتهارد | پیام رئیس بهزیستی اشتهارد در آستانه انتخابات و دعوت عموم مردم به ویژه جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی برای حضور پرشور در انتخابات

یازدهم اسفندماه فرصتی ارزشمند برای ثبت پیروزی درخشان دیگری در کارنامه افتخارآمیز ملت ایران و تجلّی غلبه شعور و آگاهی آنان بر نیرنگ‌های قدرت‌های سلطه‌گر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انتخابات بعنوان مظهر مردم سالاری دینی از میدان‌های باشکوه تجلّی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملّت و مملکت اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت کشور و ساخت ایران قوی و تجلّی پایبندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی است.

مشارکت حداکثری آحاد جامعه و در عین حال آگاهانه پای صندوق‌های رأی،یکی از عناصر و اولویت‌های اساسی برگزاری انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی بوده که همواره موجب شکل‌گیری قدرت و اعتبار برای کشور در پی داشته است،به‌گونه‌ای که حضور پرشور مردم به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام‌اسلامی، ناامیدسازی‌دشمن ‌و شکست پروژه‌های آن‌ را رقم زده است.

۱۱اسفند ماه فرصتی ارزشمند برای ثبت پیروزی درخشان دیگری در کارنامه افتخارآمیز ملت ایران و تجلّی غلبه شعور و آگاهی آنان بر نیرنگ‌های قدرت‌های سلطه‌گر است.

آحاد مردم و مسئولین به ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش و جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی اعمّ از بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت عزیز و آسیب دیدگان اجتماعی علیرغم مشکلات و کمبودها همواره در مسیر انقلاب و در راستای آرمان‌ها و اهداف معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم بوده و هست.

از این رو از کلیه مردم و مسئولین شریف شهرستان اشتهارد به ویژه همکاران عزیز در بخشهای دولتی و خصوصی و کلیه افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان دعوت می نماییم برای میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهداء عزیز و رضایت قلبی رهبر عزیزتر از جانمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه‌العالی) و برای آینده روشن و انتخاب فرد اصلح در پای صندوق های رأی حاضر شوند تا سیلی دیگری بر دهان استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل و دست نشاندهای خودفروخته نواخته شود و امید آنها را واهی نماید.

اینجانب به عنوان یک خدمتگزار کوچک شما مردم شریف شهرستان اشتهارد به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه دعوت نموده و آرزوی موفقیت و سربلندی ایران عزیز و شما مردم ولایتمدار را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم‌.

بهروز افشاری

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد

کد خبر 103392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد