چهارباغ | جلسه جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری در انتخابات در بهزیستی چهارباغ

امروز پنجشنبه دهم اسفندماه جلسه جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری در انتخابات در بهزیستی چهارباغ به مدیریت رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ حضور نماینده فرماندار و مراکز غیردولتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"بهجت بهروزی" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان بر حضور حداکثری پای صندوق رأی و بر انتخابات سالم تأکید و به تعریف جهاد تبیین پرداخت.

وی در ادامه افزود: یکی از شاخص های جهاد تبیین جهت گیری درست و دقیق است، لذا با توجه به حساس بودن بحث انتخابات که عرصه مهم جهاد تبیین است مسئولین و کارشناسان باید با روشنگری از تبلیغات سوء دشمنان جلوگیری کنند.

اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت :حضور مردم در صحنه انتخابات به منزله مشارکت در سرنوشت و آینده کشور است و همگان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند و تلاش نمایند تا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام همت خود را بکار گیرند که وظیفه دینی و از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه جلسه عنوان کرد:طبق آئین نامه ها و بخش نامه های موجود در حوزه انتخابات باید کاملا قانونمند حرکت نماییم تا در حوزه اداری هیچگونه تخلفی صورت نگیرد و افراد متخلف نتوانند از جامعه هدف بهزیستی سوء استفاده انتخاباتی نمایند که در صورت مشاهده این موارد به فوریت نسبت به گزارش آن به حراست اقدام نمایند .

کد خبر 103390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد