تمسک به فرهنگ مهدویت، ایران را به الگو بدل خواهد ساخت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این همایش، گفت: شما خیرین هرکدام شهید زنده هستید و گسترش فرهنگ کمک‌های مومنانه، رسالت همه کسانی است که ظرفیت خدمت دارند. خوشبختانه امروز از طریق هم‌افزایی دستگاه‌های خدمتگزار و مرم نیک‌اندیش این مرزوبوم این حرکت‌های بزرگ رقم می‌خورد. خدمت گزاری با روحیه جهادی و تمسک به فرهنگ مهدوی قطعا ایران را در میان جهانیان تبدیل به الگو خواهد کرد. در سایه فرهنگ مهدوی متعال‌ ترین جامعه بشری را در عالم خواهیم داشت.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: خداوند را شاکرم که این توفیق نصیبم شد تا امروز در جمع شما خیرین و مهرورزان استان خراسان رضوی در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) حضور داشته باشم. حاج قاسم همواره می‌گفت که دفاع مقدس و جبهه‌های دفاع حق علیه باطل باید همواره به‌عنوان برش و مقطعی از زندگی در زمان ظهور حضرت مهدی(عج)  محسوب شود. به عقیده من، جمعی که امروز در این مکان حضور دارند، عضوی از جامعه بزرگ مهدوی هستند. ما همگی  منتظران ظهور حضرت حجت هستیم.  ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی و با تشکیل نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی قدم اساسی و مهی را  برای فراهم شدن بستر ظهور حضرت برداشته‌اند. طبق فرمایش مقام معظم رهبری تشکیل جمهوری اسلامی یک اقدام عملی بزرگ برای زمینه‌سازی ظهورحضرت حجت است. ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی در سمت و سوی تحقق و تشکیل امت مهدوی حرکت می‌کند.

وی افزود: همانطور که در جهان امروز مشاهده می‌کنیم، عده‌ای از ظالمان تلاش می‌کنند تا  ظرفیت‌های  بشری را در مسیر شرارت بسیج کنند. صحنه‌ای که امروز در غزه مشاهده می‌کنیم بیانگر این است که بسیاری از کشورها در کنار رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی قرار گرفته‌اند و مسیر شرارت راجلوی چشمان جهانیان نمایان می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران حرکتی را آغازکرد و امت مهدوی را تشکیل داد و  دنیا و جهان را به بیداری فراخواند.  امروز آثار این بیداری را در مرکز نظام سلطه مشاهده می‌کنیم. این ملت مسیر مقاومت را در پیش گرفته و با تمسک به فرهنگ اسلامی ایرانی خود در این مسیر حرکت می‌کند. همدلی و  کمک‌های مومنانه ملت ایران همواره زبانزد است و روز به روز در مسیر اعتلا و پیشرفت گام برمی‌دارد. دشمن با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های خود در تلاش است که تصویری منفی از ایران نشان دهد و تمام تلاش خود را برای تضعیف ارزش‌های ایرانی اسلامی در کشور ما به کار بسته است.

کد خبر 103372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد