کارگاه آموزشی "توانبخشی حرفه ای "در بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز "کارگاه آموزشی توانبخشی حرفه ای "ویژه مسئولان مراکز حرفه آموزی معلولان و کارشناسان ناظر مراکز بهزیستی خوزستان در سالن جلسات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی  در آیین شروع این کارگاه ضمن تاکید بر آموزش مهارتهای روز بازار به معلولان  بیان کرد:موضوع مهارت آموزی بسیار مهم  بوده و همه افراد حتی افراد دارای معلولیت شدید اگر به درستی آموزش ببینند می توانند در حرفه و کار ماهر بشوند.

کریمیان افزود: اگر توانستیم  کمک کنیم که افراد  دارای معلولیت مهارتهای لازم را کسب کنند و در شغل و حرفه متنا سب با شرایط جسمی خود ماهر  و توانمند شوند  در آن صورت می توان گفت در آموزشهایمان موفق بوده ایم.

وی در ادامه گفت:مهارت آموزی لازمه زندگی همه افراد است و اگر در همه ابعاد زندگی بتوانیم مهارتهای لازم را کسب کنیم قطعا انسان موفقی خواهیم شد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان  با اشاره به آغاز نام نویسی اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت خاطر نشان کرد: این  آزمون برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری تعداد ۲۶۲ نفر در ادارات استان خوزستان برگزار می شود که انتظار داریم در اینخصوص اطلاع رسانی لازم از سوی مراکز  به معلولان واجد شرایط صورت گیرد.

کریمیان یادآور شد:ثبت‌نام این آزمون از ۲۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد و  مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آزمون برگزار و نتایج آن نیز ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

وی در پایان  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه،  از همه مسئولان مراکز و کارکنان جهت شرکت در این انتخابات مهم  و  حضور پای صندوقهای رای دعوت کرد.

شایان ذکر است این کارگاه به مدت دو روز به صورت حضوری در روز اول و مجازی در روز دوم جهت ۴۸ نفر از مسئولان مراکز حرفه آموزی و توانبخشی معلولان و همچنین کارشناسان ناظر مراکز بهزیستی در سطح استان  با سرفصل های توانبخشی حرفه ای،مربی گری،آموزشهای روانشناسی در توانبخشی حرفه ای،کاردرمانی و اصلاح حرکتی برگزار می شود.

کد خبر 103289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد