۶۵ نفر از افراد دارای معلولیت جذب دستگاههای اجرایی خواهند شد

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان طی مصاحبه ای از جذب ۶۵ نفر از افراد دارای معلولیت در دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان در خصوص فرآیند جذب و بکار گیری افراد دارای معلولیت در دستگاههای اجرایی استان گفت: برگزاری آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳  به منظور جذب و بکارگیری ۶۵ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

رضایی اظهار داشت: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، می‌توانند برای تصدی ۹۰ شغل در ۴۵ دستگاه اجرایی کشور، در این آزمون ثبت‌نام و رقابت کنند.

این مسئول ادامه داد: بارگذاری مدارک داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون از ۲۹ بهمنِ امسال آغاز شده و تا ۹ اسفند ادامه دارد و کارت ورود به جلسه‌ آزمون هم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ توزیع می‌شود و خودِ آزمون ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار و نتایج آن هم آخر خرداد سال آینده اعلام می‌شود.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهم در مجموعه بهزیستی، پیگیری اشتغال عزیزان تحت پوشش هست که در همین راستا و در کنار وام های خود اشتغالی، کارفرمائی، پوشش بیمه ای و سایر مسائل دیگر مسئله پیگیری ۳ درصد جذب عزیزان توانیاب در دستگاههای اجرایی می باشد.

وی افزود: این اتفاق بسیار نو جدید که برای اولین بار در سطح کشور در حال انجام می باشد فرصت بسیار خوبی خواد بود تا عزیزان معلول با تقویت و بروز استعداد ها و توانمندی های خود بتوانند با اشتغال در دستگاههای اجرایی قابلیت های خود را با منصه ظهور برسانند.

کد خبر 103286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد