بندرعباس | اجرای طرح ایران سرای امید ویژه فرزندان دختر بهزیستی

به منظور ارتقا سطح نگرش و انس در فرزندان بهزیستی نسبت به افتخارات ایران اسلامی، تبیین این دستاوردها و ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی در بین آنان، طرح ایران سرای امید اجرا گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور ارتقا سطح نگرش و انس در فرزندان بهزیستی نسبت به افتخارات ایران اسلامی، تبیین این دستاوردها و ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی در بین آنان، طرح ایران سرای امید ویژه فرزندان دختر بهزیستی اجرا گردید.

فائزه زارع سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در خصوص اجرای طرح ایران سرای امید گفت: طرح ایران سرای امید با هدف شناساندن اماکن، نمادها، ارزش ها، و شخصیت های تاثیر گزار در پیشرفت علمی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی و همچنین تقویت مشارکت های فرابخشی در تعامل با سایر دستگاه ها می باشد که در در قالب اجرای اردو ویژه فرزندان تحت سرپرستی با اولویت فرزندان تحت مراقبت در خانه ها و در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال و همچنین مربیان مراکز اجرا می شود.

زارع افزود: در قالب اجرای این طرح ۱۸ نفر از فرزندان دختر بهزیستی به همراه مربیان از قسمتهای مختلف موزه مردم شناسی وموزه زیست شناسی بازدید کردند.

در ادامه فرزندان و مربیان در فضایی صمیمی با مشارکتی فعال در یک دورهمی مفرح از پارک تفریحی ساوانا دیدن کردند.

در پایان این آیین ضمن صرف نهار و پذیرایی ، چالش های فرزندان مقیم در مراکز بهزیستی از دیدگاه و منظر مربیان مطرح شد و همچنین پیشنهادات سازنده به منظور رفع چالشها و مشکلات فرزندان از سوی آنان ارائه گردید.

کد خبر 103239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد