مشارکت در انتخابات موجب سربلندی، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می شود

با حضور سرهنگ جعفری معاون سیاسی سپاه کربلا مازندران، دکتر نوبخت فرماندار شهرستان ساری، دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی استان، سرهنگ شعبانی فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا استان مازندران و کارکنان بهزیستی مازندران جشن نیمه شعبان و همایش جهاد تبیین انتخابات در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران به شور و حال و هوای انتخاباتی که این روزها در کشورمان جاری است اشاره کرد و گفت: مشارکت در انتخابات موجب سربلندی، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
مدیرکل بهزیستی استان افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز برآمده از متن ملت بوده و مطابق قانون اساسی، شهروندان حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند و شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی همه ماست.
وی با اشاره به تلاش دشمن در سال های اخیر جهت ایجاد جنگ روانی و دلسرد کردن مردم نسبت به مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: مردم میهن عزیزمان ایران، همواره با حضور گسترده در عرصه های انتخاباتی و انتخاب اصلح، نمایشی از آگاهی و التزام خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند.
وی جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم را از الزامات برگزاری انتخابات پرشور برشمرد و گفت: جهاد تبیین در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار برده شده و در این برهه از زمان نیز با جهاد تبیین باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم.

کد خبر 103207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد