شهریار |  دیدار گروه جهادی میثم تمار از مراکز تحت نظارت بهزیستی 

دیدارگروهی جهادی میثم تمار اعزامی از شهرقم و اصفهان از مددجویان مراکز توانبخشی و اجتماعی تحت نظارت بهزیستی شهرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، گروه  جهادی میثم تمار در آستانه نیمه شعبان و همزمان با روزهای پرنشاط اعیاد شعبانیه طبق هماهنگی به عمل آمده با اداره بهزیستی شهرستان شهریار از مراکز تحت پوشش این اداره بازدید کرد.

 در این بازدیدها و دیدارها که با حضور روحانیون گروه جهادی میثم تمار برپا شد  جلیل وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار، الاسلام نیز حضور داشت.  

ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در حاشیه این بازدیدها گفت: با هماهنگی که با بهزیستی استان تهران و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انجام گرفت خوشبختانه میزبان روحانیون گروه جهادی میثم تمار بودیم که دیدارهایی با مراکز سالمندان شریف و طراوت، مرکز ترک اعتیاد کلبه توکا ویژه بانوان و مرکز ترک اعتیاد آقایان تحت نظارت اداره بهزیستی در شهریار بازدید شد  که با اجرای مولودی خانی و اهدای گل و شیرنی توسط این عزیزان همراه بود.  

نیک افشار افزود : از دیگر بازدیدهای امروز حضور در مرکز شبه خانواده و اجرای مراسمات مخصوص مراکز تحت پوشش یاد شده بود که این عزیزان ضمن بازدید از این مراکز از اقدامات و تمهیدات و برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان شهریار نیز مطلع شدند.

کد خبر 103148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد