شهرری | برگزاری همایش تجلیل از مدیران و تیم بهبود مراکز اقامتی 

 به مناسبت عید نیمه شعبان و میلاد پربرکت مهدی موعود (عج) همایش تجلیل از مدیران و تیم بهبود مراکز اقامتی بهزیستی شهرستان ری در سالن اجتماعات این اداره برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر(عج) باهمت و تلاش مراکز اقامتی بهبودی تحت نظارت بهزیستی شهرستان ری و همکاری بهزیستی شهرستان ری همایش تجلیل از مدیران و تیم بهبود مراکز اقامتی  این شهرستان با حضورداود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری، نعیمه صغیری معاون پیشگیری، زینب تقی نژاد کارشناس مسئول و ناظر مراکز اقامتی،  مدیران و تیم بهبود مراکز اقامتی  این شهرستان در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان ری برگزارشد.

داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری در این مراسم ضمن تقدیرو قدردانی از تلاشهای موثر و ارزنده مدیران، تیم بهبود و کارکنان مراکز اقامتی درمان و کاهش آسیب اعتیاد در سطح شهرستان تصریح کرد : همه ما دغدغه ها و مشکلات فرد و خانواده های افراد درگیر اعتیاد را درک می کنیم و می دانیم مصرف مواد چه پیامدها و آثار مخرب و تبعات جبران ناپذیری برای فرد، خانواده و جامعه به همراه دارد. بنابراین لازم است از همه ظرفیت های موجود در راستای حرفه آموزی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد بهبود یافته کمک بگیریم تا پذیرش آنان از سوی خانواده و اجتماع تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کمپ های ترک اعتیاد توسط بهبودیافتگان از آسیب اجتماعی اعتیاد دایر شده، یادآور شد: از آنجایی که اعتیاد همه شئون زندگی افراد را دستخوش آسیب می کند، نمی توان انتظار داشت افراد بتوانند هزینه لازم جهت درمان خود را پرداخت نمایند، بر این اساس بخشی از هزینه ها را بهزیستی تامین می کند.

مدیربهزیستی شهرستان ری بر لزوم حمایت ویژه از سوی نهادها و سازمان های دولتی چون استانداری، فرمانداری، شهرداری و … تاکید کرد و گفت: این مراکز می توانند با کمک هایی چون اعطای زمین به صورات رایگان، تسهیل در پرداخت پروانه ها و اعطای وام های کم بهره و پرداخت هزینه تمام شده واقعی به صورت یارانه به افرادی که داوطلبانه می خواهند از شر این آسیب اجتماعی رهایی یابند، یاری رسان بهزیستی شهرستان ری در ارتقا کیفیت خدمات رسانی در این زمینه باشند.

داود خادم در ادامه گفت : ما همواره با تمام ظرفیت در کنار مراکز ارائه دهنده خدمات در بحث پیشگیری، درمان وکاهش آسیب اعتیاد هستیم تا بتوانیم همراه با هم خدمات تاثیرگذاری را به جامعه هدف در این حوزه ارائه کنیم.

گفتنی است:  برنامه هایی همچون مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر(عج)، اجرای موسیقی، تقدیر ازمدیران و تیم بهبود مراکزاقامتی، سخنرانی تعدادی از مدیران مراکز بخشی از این مراسم  بود.  

شایان ذکر است در این مراسم مدیران مراکز اقامتی از تلاش های ارزنده وهمکاری شبانه روزی  نعیمه صغیری معاون پیشگری و توسعه بهزیستی شهرستان ری و زینب تقی نژاد کارشناس مسئول و ناظرمراکز اقامتی با اهداء لوح و گل تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 103147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد