کرج| دیدار با فرزندان مقیم مرکز شبانه روزی حضرت فاطمه (س)

"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج به دیدار فرزندان مقیم در مرکز شبانه روزی حضرت فاطمه (س) رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛به همت دفتر امور فرهنگی بهزیستی شهرستان کرج،بمناسبت میلاد یوسف زهرا (س)،"فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج و "زینت السادات انوری"معاون امور اجتماعی به دیدار فرزندان مقیم در مرکز شبانه روزی حضرت فاطمه (س) رفتند.
دراین دیدار"فرهاد پادری ثانی"بیان کرد:۱۵شعبان مصادف با ولادت امام زمان (عج)است که یکی از روزهای باشکوه واعیاد بزرگ در میان مسلمانان جهان به شمار می آید،انتظار فرج و ظهور حضرت مهدی (عج ) که از برترین عبادت هاست.
وی خاطر نشان کرد:در زندگی گروهی برای ایجاد یک زندگی آرام تابع قوانین باشید قدر لحظات و امکانات موجود را بدانید وبه نحواحسن از آن استفاده کنید،موفقیت چیزی است که شما باید آن را برای خودتان تعریف کنید آرزو داشته باشید هدف گذاری کنید و رسیدن به مقصود نیاز به خدا باوری و ایمان ،خود باوری و تلاش مضاعف دارد و نهایتاً موفقیت در راه اهداف چیزی نیست که کسی بتواند آنرا به شما تقدیم کند و به مصداق جمله خواستن توانستن است نیاز به عزم و اراده دارد که یقیناً مسئولین هم کنار شما هستند.

وی افزود :عوامل زیادی در موفقیت مؤثر است که عبارتند از:داشتن برنامه مشخص اولویت بندی اهداف،کسب مهارتهای مرتبط،پرورش عادتهای خوب،نگرش مثبت و سایر موارد که در یک نشست صمیمی و گفتمان دو سویه بین فرزندان‌ و مسئولین صورت گرفت.
همچنین در ادامه باتوزیع شیرینی دربین فرزندان کامشان شیرین وفضای شاد ومفرحی مهیا گردید.

کد خبر 103134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد