پیشوا | آغاز نخستین حرکت کاروان هنر به مناسبت روز جوان درمنطقه کهنک

به مناسبت خجسته میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان کاروان هنر با حضور اساتید و کارشناسان فرهنگی هنری،  در مدرسه حضرت قائم عج الله تعالی فرجه الشریف‌کهنک واقع در شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت خجسته میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ادارات بهزیستی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و آموزش و پرورش کاروان هنر با حضور اساتید و کارشناسان فرهنگی هنری، در بخشهای متنوع کارگاهی و نمایشگاهی در مدرسه حضرت قائم عج الله تعالی فرجه الشریف واقع در شهرستان پیشوا برگزار شد.

 این رویداد هنری برای نخستین بار در شهرستان پیشوا و با هدف ایجاد نشاط، شناسایی استعدادهای دانش آموزی و حمایت از فرهنگ کار و تلاش و در مسیر افزایش آگاهی دانش آموزان در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفت.

دراین رویداد هنری موسوی رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا، با بیان مطالبی بر مشارکت و حضور خانواده های بازدید کننده در خصوص مقوله مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأکید کرد.

گفتنی است کاروان هنر با حرکت در مدارس مناطق کم برخوردار و قرارگاه های خدمات اجتماعی، نخستین حرکت خود را در منطقه کهنک که یکی از مناطق قرارگاه خدمات اجتماعی مرتبط با بهزیستی است در مدرسه پسرانه قائم (عج) آغاز کرد و در این رویداد پویا بخش های اجرای برنامه شاد شامل مسابقه، سرگرمی، تست های هنری و کارگاه های دو ساعته هنری، غرفه های مشاوره، صنایع دستی، کارآفرینی، خوشنویسی، نقاشی و  ...بود و با اهدا هدیه عمومی و شیرینی به دانش آموزان خاتمه یافت.

کد خبر 103121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد