حرکت در مسیر خدمت، مسیر زندگی افراد را تغییر می دهد

به گزارش روابط عمومی، سی و ششمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، مدیرکل، اعضای شورای معاونین و روسای ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه در محل سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با بیان اینکه اهمیت کارها و فعالیتهای تمامی خدمتگذاران نظام بویژه کارکنان پرتلاش و مجاهد بهزیستی بر کسی پوشیده نیست گفت: تمامی فعالیتهای صورت گرفته از سوی دستگاه بهزیستی دقیقاً با سیره اهل بیت علیهم السلام مطابقت دارد چونکه طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام " هرکس در خدمت کردن به مردم تلاش نموده و نیارهای آنان را برطرف نماید به مانند این است که ۹ هزار سال عبادت کرده است " می باشد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل ادامه داد: کارهای شما کاری مقدس و ارزشمند هست به شرطی که خدمات ارائه شده محافظت و صیانت شوند بنابراین قاعده الهی در این عالم بر این پایه تنظیم شده است تا امورات سهل گرفته شوند و مردم از مشکلات و کمبودها کمترین احساس را داشته باشند.

وی افزود: حرکت در مسیر خدمت منجر به تغییر رفتار، نگرش و مسیر زندگی می گردد لذا ممکن است در این مسیر با افراد متعدد و ویژه ای برخورد نمائیم که نیازمند همراهی و عنایت داشته باشند بنابراین شماها این توفیق را کسب نموده اید و رضایت الهی را بدست خواهید آورد.

این مسئول اضافه کرد: قضای حاجت مومن از سایر امورات افضل و اقدم هست خوشا به سعادتان که با سعه صدر، حوصله ای وافر، ایمانی استوار و عزمی راسخ پای در راه انبیا و اوصیا نهاده و با درد و رنج مردم  تا رفع کامل نیازهایشان همراهید و بالاترین سود ونفع را به ولی نعمتان خود ارزانی می دارید.

کد خبر 103042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد