برای اولین بار در کشور آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برگزار میگردد

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: با اعلام سازمان بهزیستی کشورامسال ثبت نام اولین آزمون استخدامی اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در دستگاههای اجرایی آغاز میشود.

به گزارش روابط عمومی اداره کا بهزیستی استان البرز؛ "وجیهه محمدی فلاح" با تأکید بر محدودیت زمان ثبت‌نام که تا ۹ اسفند ماه سال جاری می باشد، ادامه داد:طبق برنامه ریزیهای انجام شده از طریق این آزمون ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش در سراسر کشور در ۴۵ دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.

محمدی فلاح افزود:مددجویان تحت پوشش که دارای کارت معلولیت از بهزیستی هستند، می‌توانند جهت تصدی ۹۰ شغل احراز شده در دستگاههای اجرایی با یکدیگر رقابت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد:سهمیه استخدامی استان البرز در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای ۸۸ نفر در پنج شهرستان کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ است.

محمدی فلاح ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی، تحقیقات و ترویج کشاورزی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی را از اداراتی برشمرد که استخدام دارند.

وی گفت :این آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار و نتایج  آن نیز در ۳۰ خردادماه همان سال اعلام میگردد.  

مدیرکل بهزیستی البرز در پایان گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس:http://hrtc.i مراجعه نموده و دفترچه مربوطه را دریافت کنند.

کد خبر 103009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد