لزوم راه‌اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی در شهرستان پارسیان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان پارسیان بر لزوم راه‌اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سفر یکروزه به شهرستان پارسیان با همراهی معاونین و مسئولین این اداره کل و همچنین رییس بهزیستی شهرستان با اصغر هاشمی فرماندار پارسیان دیدار و گفتگو کرد.

جهانشاهی در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بهزیستی به بیان اقدامات پیشگیرانه بهزیستی به ویژه در بحث پیشگیری از معلولیت ها پرداخت و اظهار داشت : دفتر پیشگیری از معلولیت های بهزیستی ، فعالیتهای مختلفی از جمله غربالگری شنوایی و بینایی کودکان ، برنامه های آگاهسازی پیشگیری از معلولیتها و رصد میزان شیوع و بروز معلولیتها را برعهده دارد.

مدیرکل بهزیستی بهزیستی در ادامه بر لزوم راه‌اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی در شهرستان تاکید کرد و خواستار همکاری ادارات و نهادها با بهزیستی در خدمت رسانی به مددجویان و افراد دارای معلولیت در شهرستان شد.

هاشمی فرماندار شهرستان نیز با تقدیر از خدمات تخصصی بهزیستی در خصوص پیگیری راه‌اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه چند معلولیتی در شهرستان قول مساعدت و همراهی داد.

کد خبر 102904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد