آغاز ثبت نام اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

افراد دارای معلولیت فاقد شغل برای نام نویسی آزمون استخدامی از این فرصت استثنایی استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اعلام این خبر افزود:  ثبت‌نام نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از شامگاه ۲۹بهمن ماه آغاز شده و این آزمون فرصتی استثنایی برای جذب و بکارگیری افراد دارای معلولیت در دستگاه های اجرایی سراسر کشور است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳  به منظور جذب و بکارگیری چهار هزار و ۳۲۶ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بلندترین گام دولت سیزدهم جهت رفع مشکل اشتغال افراد دارای معلولیت افزود: این آزمون یکی از خدمات بزرگ دولت برای معلولین محسوب می شود و تحولی عظیم در راستای رفع مشکل این قشر خواهد بود.

سلیمانی اظهار داشت: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، تا نهم اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام نموده و در روز ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون نیز ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد و متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ادرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه نمایند.

برای دریافت دفتر چه راهنما اینجا کلیک کنید.

کد خبر 102784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد