شهرری| برگزاری نشست هم اندیشی با مراکز مثبت زندگی

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ری در جلسه با مدیران و مددکاران مراکز مثبت زندگی بر رعایت دستورالعمل های سازمان بهزیستی تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشست هم اندیشی معاون مشارکتهای بهزیستی شهرستان ری با مراکز مثبت زندگی در سالن شهید سلیمانی ستاد بهزیستی این شهرستان  برگزار شد.

در این جلسه که به منظور بهبود راه های خدمت به جامعه هدف تحت پوشش و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در جهت بازتوانی و خوداتکایی افراد دارای معلولیت و بطور کلی جامعه هدف برگزار شده بود، در خصوص افزایش بیشتر اطلاعات مددکاران نسبت به تمامی حوزه های بهزیستی و استفاده از همه ی ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف م تهیه سبد کالا به مناسبت  ماه مبارک رمضان وسال نوبحث و تبادل نظر شد.  

درادامه معاون مژگان لشگری معاون مشارکتهای مردمی  گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و افزایش تعداد مددجویان مراجعه کننده انتظار می رود هم در بحث تهیه سبد کالا و هم در امر جلب و جذب نقدی برنامه ریزی دقیق تری انجام شود زیرا به دلیل گستردگی و موقعیت جغرافیایی بهزیستی شهرستان ری و وجود شهرکهای صنعتی و کارخانجات نیاز است جلساتی با خیرین و ارتباط و نشست با کارخانه ها و شهرک های صنعتی برنامه منظمی در دستور کار قرار گیرد و بر تامین سبد کالا تأکید بیشتری است و کیفیت سبد کالا برکمیت آن مقدم است.

 لشگری ادامه داد :کیفیت تامین سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب عید بر کمیت آن برتری دارد.


 شایان ذکر است :در این جلسه تبادل نظر و بررسی راه های جلب و جذب مشارکتهای مردمی و تامین مایحتاج مددجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 102722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد