دماوند | افتتاح اولین مرکز آموزش و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم

مراسم افتتاح اولین مرکز آموزش و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم رستا در شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران در این مراسم فتاح دماوندی امام جمعه، نجفی فرمانده سپاه، معادی رئیس بهزیستی، هاشمی معاون فرماندار شهرستان دماوند و رضایی و طلوع کارشناسان محترم ناظر بر مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی استان تهران، بهاری معاونت توانبخشی بهزیستی دماوند و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

معادی رئیس اداره بهزیستی گفت :مرکز آموزشی و توانبخشی اوتیسم رستا تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان دماوند راه اندازی شده است.

معادی افزود: سازمان بهزیستی به عنوان سازمان پیشرو در خدمات به این قشر از توان‌خواهان عزیز است و تاکنون با ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی با همکاری مراکز غیردولتی آموزشی و توانبخشی اوتیسم تحت نظارت سازمان، سازمان‌های دولتی همکار، سازمان‌های مردم نهاد و صاحب نظرانی که به نوعی، در تلاش برای ارائه خدمات به این عزیزان می‌اندیشند و اقدام می‌کنند، همگام و هم قسم بوده است.

معادی گفت:اختلال طیف اوتیسم شایع‌ترین اختلال رشدی و از جمله اختلالات جدی و پر هزینه‌ای است که بر توانایی برقراری ارتباط، رفتار و تعامل یک فرد تأثیر گذاشته و نیاز به خدمات تخصصی مستمر روان شناسی، کاردرمانی و گفتار درمانی دارد.

کد خبر 102676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد