شهرتهران| برگزاری نشست خبری مدیر بهزیستی با اصحاب رسانه

همزمان با دهه مبارک فجر نشست خبری مدیر بهزیستی شهر تهران با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر مدیر بهزیستی شهر تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد ده ماهه این شهرستان پرداخت.

مدیر بهزیستی شهر تهران در بخشی از سخنانش با اصحاب رسانه گفت: با توجه با اینکه تهران شهری با وسعت بالا و مهاجر پذیر بوده باطبع با آسیب های اجتماعی زیادی مواجه می باشد و بهزیستی شهر تهران دارای ۱۶ مرکز دولتی  و بالغ بر ۳۰۰ مرکز غیر دولتی بوده که به ارائه خدمات به جامعه هدف این شهرستان می پردازد.

وی در ادامه افزود: همه افراد واجد شرایط  و دارای پرونده در این اداره مستمری دریافت می کنند و امسال دیگر هیچ فردی پشت نوبت مستمری نیست و در بهزیستی شهر تهران بیش از ۵۳ هزار نفر مستمری بگیر است  که این شامل افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و افراد واجد شرایط در حوزه امور اجتماعی می شود.

برزگر در ادامه عنوان کرد: افراد دارای معلولیت شدید که نیازمند دریافت پلاک ویژه و یا خدمات طرح ترافیک بوده از این امکانات بهره مند می شوند و هزینه درمان آنها از طریق بیمه سلامت ستاره دار شده و در مراکز درمانی خدمات درمانی و توانپزشکی آنها به صورت رایگان انجام می شود همچنین در بخش درمان های خاص نیز هزینه درمان آنها پرداخت می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری دو میز خدمات  که در مساجد شهر تهران با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیر کل بهزیستی استان تهران انجام شد خدمات ویژه ای از جمله ودیعه مسکن، درمان و... به افراد مراجعه کننده پرداخت شد.

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: امسال مرکز نگهداری شبانه روزی اتیسم راه اندازی شد که بخشی از مشکلات خانواده هایی که نیاز به این خدمات داشتند برطرف گردید و آنها نیاز به مرکزی داشتند که فرزند آنها به صورت موقت به صورت شبانه روزی نگهداری شود و با توجه به راه اندازی این مرکز مشکلات آنها به این طریق حل شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن تشکر از حضور خبرنگاران با اهدا لوح سپاس از آنها تقدیر کرد.

کد خبر 102475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد