شهرری | دیدار با نمایندگان تشکل‌های معلولین

نشست هم اندیشی داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری و فاطمه غفارنژاد معاونت توانبخشی با نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های معلولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری در این خصوص بیان کرد: به منظور ایجاد و گسترش همکاری های لازم، افزایش تعاملات بین بخشی، توسعه کمی و کیفی خدمات به افراد دارای معلولیت این دیدار صورت پذیرفت.

داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری در ادامه حوزه مأموریتی سازمان بهزیستی را وسیع قلمداد کرد و گفت: اما این مأموریت تنها در درون سازمان بهزیستی دنبال نمی‌شود، بلکه حمایت از معلولین بایستی در سازمان‌های دیگر نیز اتفاق بیفتد و دستگاه‌های مختلف ذیل این مأموریت کلی، مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرند و همه کمک کنند تا قانون جامع حمایت از معلولین به خوبی اجرا شود.

خادم خاطرنشان کرد: قانون جامع حمایت از معلولین بسیار متعالی است اما از لحاظ پشتیبانی‌های بالادستی محدود است و اجرای قوانین در پیچ و خم اعتبارات ناکافی گرفتار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از بهترین خدماتی که در کشور توسط دستگاه‌های خدماتی ارائه می‌شود توسط سازمان بهزیستی رقم می‌خورد.

در این جلسه داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات بیان داشت در صورت مشارکت پایین در انتخابات، مجلس ضعیفی خواهیم داشت لذا بایستی زمینه حضور و مشارکت پرشور جامعه هدف را فراهم سازیم.

مدیر بهزیستی شهرستان ری در ادامه بیان کرد:دشمن با برنامه ریزی در فضای حقیقی و مجازی به دنبال تأثیرگذاری بر روی اذهان جامعه است که انتخابات ایران را زیر سوال ببرد. وی در ادامه انعکاس خدمات دولت به مردم را مورد اهمیت قلمداد کرد و افزود که باید مردم را نسبت به آینده امیدوار کرد که میتواند مشارکت بالای مردم در انتخابات  باشد.

 خادم خاطر نشان کرد:افزایش مشارکت در انتخابات در گرو امید آفرینی است.

گفتنی است در این نشست  چگونگی استفاده از ظرفیت این تشکل ها برای حضور حداکثری معلولان در انتخابات، توانمندی ها و مشکلات موسسات ضایعه خاعی راگا، احمر شهرری و کانون معلولان این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و  نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های معلولین، چالش‌های خود را عنوان و در راستای رفع آنها نیز پیشنهاداتی را ارائه کردند.

کد خبر 102401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد