🔸 خرم آباد[] آئین افتتاح و بهره برداری از دو مرڪز حمایتی سالمندان و معلولان ذهنی با حضور معاون دفتر بوجه بهزیستی ڪشور + تصاویر

با حضور معاون دفتر بودجه سازمان بهزیستی کشور مراکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی در خرم آباد افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان به نقل از خبرگزاری  خبرآنلاین لرستان، با حضور رضوانی معاون دفتر بوجه بهزیستی کشور، همایون عمودی زاده مدیرکل، فتحی بیرانوند معاون توانبخشی و کارشناسان بهزیستی استان دو مرکز حمایتی سالمندان و معلولین ذهنی در خرم آباد افتتاح شد.

 معاون سازمان بهزیستی کشور گفت: این دو مرکز در راستای توانمندسازی و تحقق اهداف کلان توانبخشی در شهرستان خرم آباد راه اندازی شده اند.

فرشاد رضوانی در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین در گفت: ظرفیت هر کدام از این مراکز ۱۰ نفر می باشند و افرادی که قدرت اداره و نگهداری از خود و هماهنگ شدن با افراد دیگر این مراکز که توان زندگی کردن را داشته باشند در این مراکز نگهداری و حمایت می شوند 

وی پذیرش افراد در این مراکز براساس نیاز سنجی که توسط معاونت توانبخشی استان تهیه و اولویت بندی می نماید و از بین افرادی که قبلاً در مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی استان بودند صورت می گیرد.

معاون دفتر بودجه سازمان بهزیستی کشور همچنین تصریح کرد : این دو مرکز برای اولین بار در استان راه اندازی شده و تلاش می شود در سال آینده آنها را توسعه و در دیگر شهرستانهای استان راه اندازی گردند.

رضوانی در پایان از زحمات عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان و فتحی بیرانوند معاونت توانبخشی استان در ایجاد این مرکز که اقدامی مهم در راستای توانمد سازی می باشد تقدیر و قدردانی نمود.

کد خبر 102356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد