🔸تصویب ۳۵ مصوبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان در سفر وزیر کار

معاون دفتر بوجه سازمان بهزیستی کشور از تصویب ۳۵ مصوبه در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بهزیستی لرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان به نقل از خبرآنلاین لرستان، دکتر فرشاد رضوانی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرآنلاین گفت: هدف از سفر به استان پیگیری، تصویب و تحقق اعتبارات مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی استان است که تلاش می شود گامهای اساسی و مهمی در جهت توسعه خدمات بهزیستی به مددجویان برداشته شود.

وی افزود : در حوزه بهزیستی توسط مجموعه بهزیستی استان ۳۵ پیشنهاد بعنوان مصوبه واصل شده بود که قبلاً جلساتی کارشناسی با حضور معاونت وزارت کار و مقامات استان برگزار شده و پیشنهادات براساس نیاز و اولویت بررسی گردیدند.

رضوانی ادامه داد : ماحصل پیگیری ها و رایزنی ها تصویب ۳۵ مصوبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان بود که شب گذشته در استانداری با حضور وزیر کار، معاونین، استاندار، نماینده ولی فقیه و کلیه مدیران دستگاههای اجرایی استان تشکیل و تصویب گردید.

معاون دفتر بودجه سازمان بهزیستی کشور  با اشاره به جزییات مصوبات بهزیستی استان عنوان کرد : این مصوبات در حوزه های : مسکن، ویلچر برقی، خرید خودروهای ون برای استان، وسایل کمک توانبخشی، ترزیق اعتبارات، حمایت از مراکز روستایی و چندین مورد دیگر است که در صورت تحقق مصوبات تحول اساسی در خدمات بهزیستی به جامعه هدف استان ایجاد خواهد شد.

وی اعتبارات مورد نیاز اختصاص خودروهای ون را بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعلام نمود و گفت : تلاش می شود با همکاری استان در سریع ترین زمان ممکن این نیاز مهم استان را برآورده سازیم.

دکتر رضوانی تاکید کرد : با توجه به پایان سال بالغ بر ۱۲ مصوبه استان را که در حوزه اختیارات ستاد بهزیستی کشور است حتماً اجرایی خواهیم نمود و اعتبار این تعداد مصوبه را تا قبل از سال جدید تامین و تخصیص خواهیم داد.

وی افزود : در حوزه ویلچر نیز مقرر شد از طریق صندوق توسعه روستاییان اقدام گردد و با مشارکت این صندوق این مطالبه نیز محقق شود که نیازمند پیگیری استان است.

معاونت سازمان بهزیستی کشور اظهار امیدواری کرد : تعداد ۸۰ درصد مصوبات بهزیستی استان تا پایان سال جاری اجرایی خواهند شد و بخشی از مصوبات نیز که بایستی توسط شرکتهای زیرمجموعه وزارت کار انجام شوند در قالب اعتبارات ۱۴۰۳ در سال آتی انجام گیرند.

دکتر رضوانی در پایان، سفر مجموعه مدیران وزارت کار به استان را بسیار مهم و موثر دانست و گفت : بیشترین سهم مصوبات سفر وزیر کار مربوط به بهزیستی استان لرستان است که در صورت تحقق آنها توسعه اساسی در نحوه خدمات دهی به مددجویان ایجاد خواهد شد که جا دارد از مدیرکل بهزیستی استان، معاونین و کارشناسان این اداره کل که نهایت سعی و تلاش خود را جهت این تعداد مصوبه داشتند تشکر و قدردانی نماییم.

لازم به ذکر است بهزیستی لرستان را بایستی از موفق ترین دستگاههای اجرایی استان در جذب مصوبات سفر وزیر کار به استان دانست.

کد خبر 102355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد