پاکدشت | برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های سبک زندگی سالم

کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم با هدف تقویت مسوولیت‌پذیری، برای تشکیل تعالی خانواده به همت مرکز مثبت زنگی با کد ۱۴۷۷۱برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها اظهار کرد: مهارت‌های زندگی مجموعه‌ای از توانایی‌هاست که قدرت سازگاری و رفتار مثبت و کارآمد را افزایش داده و موجب می‌شود افراد مسئولیت ‌های مربوط به نقش اجتماعی خود را بپذیرند و بدون صدمه زدن به خود و دیگران با چالش‌ها و مشکلات زندگی مواجه شده و انتخاب‌ها و رفتارهای سالمی در سرتاسر زندگی داشته باشند.

رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت : توانایی برقراری ارتباط درست «مهارت» است و هیچ فردی با مهارت متولد نمی‌شود؛ بلکه افراد در دوران زندگی به تدریج مهارت را می‌آموزند.

وی با یادآوری اینکه افرادی موفق‌تر هستند که بتوانند مهارت‌ها کسب کنند و کمبودهای خود در را در این زمینه بهتر بشناسند و در راستای رفع آنها و یادگیری روش‌های بهتر اقدام کنند، افزود: مفهوم ارتباط، اجزای ارتباط روش‌های برقراری ارتباط مؤثر و موانع ارتباط به همراه تکنیک‌های لازم ارتباط، از مباحثی است که باید با جدیت مورد ارزیابی و آموزش قرار بگیرد.

این کارگاه با حضور کارشناسان فرهنگی و آموزشی نیرو انتظامی  در راستای کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی، توانمندسازی و پرورش نیروهای کارآمد در مواجه با مشکلات و نارسایی‌های زندگی برای حرکت به سمت توسعه پایدار برگزار شد تا نسبت به فراگیری آموزش‌ها و کسب مهارت‌های تخصصی زندگی مددجویان اقدام مؤثر انجام شود.

کد خبر 102208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد