پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با صدور پیامی دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و همه اقشار مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛  متن پیام سامیه جهانشاهی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و دراین روز ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت ۲۵۰۰ ساله را فرو ریخته وبیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

بیست و دوم بهمن ماه، روز خروش ملتی است که سرود رهایی را به رهبری حضرت امام خمینی رحمة الله علیه سر دادند به راستی که در این روز الهی، طلوع حق به حقیقت پیوست.  

این روز مبارک، فرصتی است که به یاد آوریم امنیت، استقلال و قدرت ایران امروز، مرهون خون شهدای عزیزی است که درخت تناور این انقلاب، با خون آنان سیراب گشته است. در این چهل و پنج سال انقلاب اسلامی، گام‌های بلند و استواری در راستای خودکفایی برداشته  و آنچه در مقطع حساس کنونی باید به آن توجه داشت حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزّت و سربلندی کشور عزیزمان است.

اکنون در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده و مبارک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و همچنین تجدید میثاق ناگسستنی با آرمانهای بلند حضرت امام راحل (ره) ، ضمن اعلام آمادگی کلیه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی هرمزگان برای لبیک دوباره به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، از آحاد مختلف و مردم شریف و ولایتمدار هرمزگان و سراسر کشور دعوت می‌نماییم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نمایش اقتدار و پویایی ایران اسلامی است شرکت نموده و باگام‌های استوار و مشت‌های گره شده بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که استکبار جهانی و ایادی وابسته‌اش در مقابل نظام اسلامی و الهی ایران اسلامی برای همیشه بازنده است.
امید که همگی دست در دست هم برای اعتلای کشور و انقلاب همچون فجرآفرینان تلاش کنیم .

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 102135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد