ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی استان بوشهر آغاز شد

جلسه مشترک هماهنگی و عملیاتی احداث ۱۵۰ واحد مسکن مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی با حضور دکتر علیرضا حاجیونی سرپرست، علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی، روسای بهزیستی شهرستانها، و نیز سرهنگ پاسدار سهراب انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) و سرهنگ دوم پاسدار ذولفقار عباسی فر رییس بسیج سازندگی بهمراه کلیه فرماندهان نواحی سپاه در سطح شهرستانهای استان بوشهر در محل سالن جلسات سپاه امام صادق (ع) بوشهر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، بسیج سازندگی امام صادق (ع) و بهزیستی استان بوشهر پروژه احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی را آغاز کردند .

سرپرست بهزیستی استان در این جلسه عملیاتی عنوان کرد: سابقه درخشان بسیج در عرصه جهادهای علمی و عملیاتی از زمان سالهای دفاع مقدس تا کنون بر هیچ کس پوشیده نیست و با ظرفیتها و پتانسیل‌هایی که از این نهاد مقدس سراغ داریم، امیدواریم شاهد اجرای کیفی این ساز ه‌ها برای مددجویان عزیز باشیم .

دکتر علیرضا حاجیونی افزود: با توجه به آماده بودن بستر عملیاتی انجام کار شامل تشکیل پرونده ، اخذ پروانه‌های ساخت، تحویل زمین و انعقاد قرار داد با بانک عامل ، امید است کار اتمام و تحویل واحدها در موعد زمانی مقرر در طی ۶ الی ۸ ماه انجام پذیرد .

حاجیونی خاطر نشان کرد: با توجه به اعتباری که برای این منظور اختصاص گرفته است واحدهای مسکونی ۵۰ الی ۶۰ متری می‌باشند اما مددجویان، متناسب با سهم آورده خود، این امکان را دارند که متراژ مسکن خود را بالاتر ببرند. وی اظهار داشت: تسهیلات قرض الحسنه اعطایی معادل ۴۰ میلیون تومان می‌باشد اما اعتباری معادل ۱۰ میلیون تومان نیز از طرف‌های بسیج سازندگی و بهزیستی استان به عنوان کمک‌ای بلاعوض به این عزیزان اختصاص خواهند داد .

در ادامه سرهنگ پاسدار سهراب انبارکی گفت: ذات سپاه، خدمت رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم عزیز بویژه محرومین در کل نقاط کشور بوده و هست که در همین راستا، احداث این ۱۵۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی مصداقی از این خدمت صادقانه می‌باشد .

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: با توجه به روحیه جهادی و تلاش و تعهد مضاعفی که در همکاران در سطح بسیج سازندگی سراغ دارم امید داریم ساخت این واحدها در زمان مقرر و با کیفیت مطلوب ساخته و تحویل این عزیزان شود .

وی افزود: بخش عمده کار ساخت در نیمه دوم سال جاری انجام خواهد پذیرفت و امید میرود این منازل در نیمه اول سال آینده تحویل این مددجویان عزیز گردد .

همچنین علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در این خصوص خاطر نشان کرد: ۱۵۰ واحد مسکن به طور عادلانه بین کلیه شهرستانها توزیع گردیده و با توجه به پیش بینی و تامین منابع اعتباری مورد نظر واحد ها، همکاری خوب بنیاد مسکن و بانک عامل و اراده مصمم عزیزان در بسیج سازندگی استان امید است که کار ساخت واحدها به موقع انجام پذیرد .

گفتنی است که سپاه امام صادق (ع) در سال گذشته هزار واحد مسکونی را ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساخته و این بار هم مددجویان جامع بهزیستی را حمایت خواهد کرد .

کد خبر 10204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد