امیدوارم با حمایت مسئولین بانکها، قدم های مثبتی در جهت حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی برداریم

امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه به همت معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی البرز جلسه مدیرکل بهزیستی البرز بامدیران عامل بانکهای استان و رئیس امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری البرز جهت بررسی و رفع مشکلات مددجویان بهزیستی در زمینه دریافت تسهیلات اشتغالزایی در محل سالن اجتماعات بهزیستی البرز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیرکل بهزیستی در جلسه ای که با حضور بانکهای عامل و رئیس امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری البرز تشکیل شده بود، هدف از برگزاری جلسه را بمنظور حمایت از تولید و اشتغال در استان ذکر نمود و افزود: امیدوارم با حمایت سریع مسئولین بانکها قدمهای مثبتی در جهت حل مشکلات جامعه هدف معزّز بهزیستی برداریم.

وی افزود در قانون بودجه ۱۴۰۲ منابع خوبی در قالب منابع بند ب تبصره ۱۸ دربخش (جز ۳ و۴) در نظر گرفته شده است که بر اساس منابع وصولی سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها منابعی برای ایجاد اشتغال مشاغل خانگی وجود دارد.

محمدی فلاح ضمن تأکید بر جذب حداکثری اعتبارات تا پایان سالجاری مسائل و مشکلات با بانکهای عامل را طرح و مورد بررسی قرارداد.

وی گفت :با عنایت به اینکه کلیه دریافت کنندگان وام اشتغال جامعه هدف بهزیستی،از اقشار ضعیف جامعه بوده لذا نگاه متفاوت تری را می طلبد تا در جهت توانمند سازی آنان هرچه بهتر گام برداشته شود.

محمدی فلاح مشکلات این افراد را بیشتر در تأمین هزینه های از قبیل معیشت،درمان،اشتغال،مسکن نام برد و ادامه داد :بهزیستی با همراهی بانکهای عامل می توانند بیشترین اهتمام را در جهت کم نمودن و رفع و رجوع مشکلات جامعه هدف داشته باشند وتلاش نمایند که بهره مندی لازم از توان و پتانسیل های افراد دارای معلولیت و ظرفیت کارآفرینان و صاحبان حرفه و مشاغل، درراستای کاهش مسئله آسیب بیکاری و جلوگیری از آسیبهای ناشی از بیکاری را داشته باشند.

در پایان "وجیهه محمدی فلاح" تصریح کرد :از مدیران عامل بانکها تقاضادارم تدابیری اتخاذ فرمایند در کمترین زمان ممکن کلیه پرداختی ها در این زمینه به مددجویان بهزیستی صورت پذیرد.

کد خبر 101966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد