دشتی| بازدید از طرح های خود اشتغالی جامعه هدف بهزیستی شهرستان دشتی

به مناسبت دهه فجر ، مراد زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی از طرح های خود اشتغالی جامعه هدف بهزیستی بازدید کرد.

به گزارش روابط عومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی دشتی مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی در بازدید از طرح های خوداشتغالی جامعه هدف بهزیستی شهرستان گفت: یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف است که اشتغال زایی یکی از اصلی ترین مولفه‌های توانمند سازی محسوب می گردد که با مشاوره و هدایت شغلی مددجویان و توانخواهان و همچنین هدایت بسوی ایجاد اشتغال می توان زمینه توانمند سازی این عزیزان را فراهم کرد.

زارع گفت: در سال جاری بهزیستی شهرستان با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی زمینه ایجاد و توسعه اشتغال ۲۵۵ نفر از جامعه هدف را فراهم نموده است.

او گفت: همچنین برای ۵۰ نفر از خانوارهای تحت پوشش برای نصب پنل های خورشیدی تشکیل پرونده و جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل شهرستان معرفی گردیده اند.

وی اظهار کرد: آموزشهای مهارت شغلی با همکاری فنی و حرفه ای جهت معلولین ، مددجویان و رهجویان کمپ های ترک اعتیاد انجام گردیده است.

رئیس بهزیستی دشتی یادآور شد: علاوه براین از دیگر خدمات بهزیستی در حمایت از اشتغال مددجویان و توانمند سازی جامعه هدف، پرداخت بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار به تعداد ۱۳۷ نفر، تشکیل گروه های همیار، کمک هزینه های اشتغال CBR و پرداخت حق بیمه کارفرمایی و بیمه خویش فرمایی و جبران کارآیی می باشد.

کد خبر 101934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد