دشتی| رئیس بهزیستی شهرستان دشتی از مراکز تحت نظارت بهزیستی بازدید کرد

به منظور ارزیابی نحوه عملکرد مراکز در خدمت رسانی به جامعه هدف و در راستای بهبود کیفی و کمی خدمت رسانی مراکز مراد زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی از این مراکز بازدید کرد.

یه گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی در این بازدیدها مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، مراکز را بازوان سازمان بهزیستی در ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوب به جامعه هدف دانست و گفت: نحوه و کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف تحت پوشش، لزوم اشراف مددکاران بر دستورالعمل های سازمان، تکریم ارباب رجوع، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی از اهم وظایف مراکز غیردولتی می باشد.

وی بیان کرد: در شهرستان دشتی ۴ مرکز مثبت زندگی وجود دارد که ۲ مرکز در شهر خورموج، ۱ مرکز در شهر کاکی و ۱ مرکز در شهر شنبه وجود دارد که به قریب ۲۰۰۰ نفر از معلولین و مددجویان جامعه هدف خدمات ارائه می دهند.

او ادامه داد: در شهرستان ۱ مرکز حرفه آموزی معلولین جهش با ظرفیت ۳۳ نفر، مرکز جامع روان در قالب برنامه مراقبت در منزل به ۵۷ نفر و برنامه ویزیت در منزل بیماران اعصاب روان به ۷۰ نفر و ۲ مرکز اقامتی ترک اعتیاد خدمت ارائه می دهد.

کد خبر 101933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد