شهرتهران| افتتاح مرکز جامع توانبخشی مهرویان

مرکز جامع روزانه توانبخشی سالمندان مهرویان با حضور مدیر بهزیستی شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت دهه مبارک فجر مرکز جامع توانبخشی روزانه سالمندان مهرویان با حضور محمود برزگر مدیر بهزیستی شهر تهران و فرزانه نیکرو معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران همراه با اجرای گروه هنری افتتاح شد.

خدمات مراکز جامع توانبخشی روزانه سالمندان شامل:  خدمات در منزل و همچنین در مرکز  همراه با برگزاری کلاس های ورزشی، هنری و آموزشی می باشد.

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: در مراکز روزانه توانبخشی سالمندان می توان کلاس های آموزشی برگزار کرد و در این کلاس ها بازی های گروهی می تواند راهی عالی برای افراد مسن برای اجتماعی شدن، مشارکت در تحریک ذهنی و فعال ماندن فراهم کند و همچنین بازی‌های مرتبط با کلمات به نگه داشتن ذهن در وضعیت مناسب و بهبود دایره لغات کمک کند.

برزگر در ادامه سخانش افزود: راههای سرگرم کننده برای معاشرت و به اشتراک گذاری دانش با دیگران و بازی‌های حرکتی که شامل حرکات بدنی می‌شود می‌تواند راه بسیار خوبی برای سالمندان برای ورزش کردن و فعال ماندن باشد و همچنین بازی های حافظه برای بهبود حافظه و تمرکز عالی هستند. آنها همچنین می توانند راهی سرگرم کننده برای سالمندان برای به چالش کشیدن یکدیگر و آزمایش توانایی های شناختی خود باشد.

کد خبر 101913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد