شهرری | برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای پیش از ازدواج

کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج با هدف توانمند سازی و مهارت افزایی جامعه هدف بهزیستی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به همت معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نعیمه صغیری معاونت پیشگیری این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی جامعه هدف و مددجویان با مبانی ازدواج، انتخاب همسر و معیارهای آن، آسیب های قبل از ازدواج و ضرورت مشاوره پیش از ازدواج و با بیان اینکه بسیاری از جوانان کشور در روابط زوجی قرار دارند اما نسبت به تعهدات آن آگاهی ندارند، اظهار کرد: ازدواج باید آگاهانه صورت گیرد.
وی بابیان اینکه جوانان جامعه پیش از ازدواج باید نسبت به وظایف و نقش زن و مرد در خانواده اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشند، افزود: بنای تصمیم‌گیری در خصوص ازدواج از کودکی پایه‌گذاری می‌شود، توجه به این مقوله در خصوص بهبود شرایط زندگی حائز اهمیت است.
صغیری افزود با اشاره به اینکه آگاهی از سطوح مختلفی برخوردار است که باید به ترتیب توسط افراد طی شود، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز به یکی از معضلات جهانی تبدیل‌شده است؛ ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

کد خبر 101910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد