شهرری| رزمایش جهادی توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر بر خوردار

بر پایی میز خدمت و ارائه خدمات تخصصی بهزیستی شهرستان ری در رزمایش بزرگ جهادی توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر بر خوردار۲۰۲۰ دستگاه های خدمات رسان بخش کهریزک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رزمایش بزرگ جهادی توانمندسازی وتحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار۲۰۲۰ با حضور رؤسا و کارشناسان دستگاه های خدمات رسان به مدت ۲ روز در شهرکهریزک  برگزار شد و در این رزمایش بزرگ جهادی مسول مرکز بهزیستی کهریزک و کارشناسان بهزیستی شهرستان ری نیز حضور فعال داشته و به ارائه خدمات تخصصی پرداختند.

زهرا تمله مسئول مرکز کهریزک بهزیستی شهرستان ری با اشاره  به اینکه طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰، نماد بارز فعل خواستن در محرومیت زدایی است، بیان کرد: هدف از شرکت در این رزمایش جهادی اجرای توسعه پایدار در این محلات است که این امر همکاری و همدلی نهاد ها، دستگاهها و معتمدین محلی را می طلبد تا با ارائه کلیه خدمات حمایتی و مددکاری، مردم محله به مرحله به خودباوری و توانمندسازی برسند.

وی با مهم برشمردن محرومیت زدایی در این محلات تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ساختاری که در این محلات وجود دارد از ظرفیت های گسترده در این محلات نباید غافل شویم و با اجرای طرح های جهادی با بهره گیری از ظرفیت ساکنین محلات، توانمندسازی ساکنین محقق گردد.

مسئول مرکز کهریزک بهزیستی شهرستان ری تصریح کرد: در طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محلات کشور باید تجربیات ارزشمند و تخصصی کارشناسان بهزیستی که در امر خدمات مددکاری و حمایتی فعالیت داشته اند با سایر دستگاهها به اشتراک گذاشته شود تا اقدامات مناسبی  صورت پذیرد.

  در این رزمایش  مسئولین بخش و شهر کهریزک از غرفه میز خدمت بهزیستی شهرستان ری در این رزمایش جهادی دیدار کرده و از ارائه انواع خدمات  تخصصی  بهزیستی مطلع شدند.


شایان ذکر است در این رزمایش ارائه خدمات تخصصی از جمله: توانبخشی، اجتماعی، اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌ها، مشاوره روانشناختی در زمینه های ازدواج، تحصیلی، فردی، روانی و دیگر خدمات مورد نیاز ارائه شد

کد خبر 101908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد