مددجویان بهزیستی قزوین در شهرک انرژی شاغل می‌شوند

ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با پیگیری‌های متعدد بعد از یک سال موفق شدیم که بخشی از اشتغال شهرک انرژی را به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اختصاص دهیم که این امر تاکنون در کشور سابقه نداشته و در پی آن اشتغال تجمیعی برای هزار و ۲۰۰ مددجو با تضمین ۲۰ ساله خرید برق انجام می‌شود

علی دهباشی‌پور در نشست خبری مدیران کل اعضای کمیته همیاری که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر ، ۱۷ بهمن در آمفی تئاتر اداره کل سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه پس از ۱۲ سال اداره کل بهزیستی استان قزوین به مکان جدید منتقل شد و توانستیم این کار زمین مانده را به نتیجه برسانیم. 

وی افزود: درخواست ۳۰ هکتار زمین از منابع طبیعی و آبخیزداری انجام شده که موافقت اولیه در استان مطرح شد و ما منتظر نتیجه سازمان ملی زمین هستیم و سال آینده احداث ۲ نیروگاه سه مگاواتی آغاز و با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر فاز اول آن کلید خواهد خورد. 

دهباشی‌پور تصریح کرد: با پیگیری‌های متعدد پس از یک سال موفق شدیم که بخشی از اشتغال شهرک انرژی را به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اختصاص دهیم که این امر تاکنون در کشور سابقه نداشته و در پی آن اشتغال تجمیعی برای هزار و ۲۰۰ مددجو با تضمین ۲۰ ساله خرید برق انجام می‌شود. 

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: خرید برق و پرداخت اقساط توسط وزارت نیرو انجام شده و مابه التفاوت سود حاصله به مددجویان پرداخت می‌شود که طبق این طرح هر فرد مالک یک نیروگاه ۵ کیلوواتی خواهد شد. 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در قالب مولدسازی، زمین‌ها اعلام و طرح‌ها به کمیته وزارت خانه اعلام شده و کار مولدسازی تمام ساختمان‌ها را در دستور کار قرار دادیم و مبلغ مولدسازی بیش از ۸۰ میلیارد تومان خواهد بود. 

دهباشی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: طی اجرای مولدسازی می‌توان به ساخت مراکز نواب در چند طبقه، مراکز دندانپزشکی تحت بیهوشی با توجه به پای کار آمدن خیرین اشاره کرد که مرکز حرفه‌آموزی مشترک با فنی حرفه‌ای هم در دستور کار قرار دارد که نتیجه این اقدامات بهرمندشدن جامعه هدف بهزیستی از آموزش‌های تخصصی است.  

کد خبر 101835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد