پرداخت ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تسهیلات اشتغالزایی شهرستان نیشابور

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیشابور در مراسم افتتاح کارگاه آبکاری و تولید قطعات اگزوز، گفت: تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت بهزیستی اعم از معلولین، زنان سرپرست خانوار، معتادین بهبود یافته، خانواده‌های دارای فرزند چندقلو و... درصورتی که واجد شرایط باشند، تعلق می‌گیرد. تسهیلات اشتغالزایی در قالب اعطای وام و حق بیمه خویش‌فرمایی و کارفرمایی می‌باشد که با هدف توانمندسازی جامعه هدف پرداخت می‌گردد. تا کنون مبلغ ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات جز ۴ بند ب تبصره ۱۸ به ۲۳۲ نفر از مددجویان تعلق یافته و تخصیص این اعتبارات تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

علی صدر افزود: در اواخر آذر ماه سال‌جاری نیز اعتبارات جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ به مبلغ 37 میلیارد و 800 میلیون تومان به این شهرستان تخصیص داده شد که در حال حاضر روند پیگیری و معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل ادامه دارد.

وی افزود: تسهیلات کارفرمایی نیز به کارفرمایانی که برای مددجویان بهزیستی ایجاد اشتغال ایجاد کنند تا سقف چهار میلیارد تومان پرداخت می‌گردد. در سال جاری در ازای استخدام ۱۸ مددجو مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان به کارفرمایان پرداخت گردیده است.

کد خبر 101830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد