بهره برداری از ۱۵ طرح اشتغالزایی و ۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراوان

به مناسبت ایام گرامیداشت دهه فجر ، با حضور مسئولان شهرستانی  ۱۵ طرح اشتغالزایی و ۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراوان به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان سراوان ، به مناسبت ایام گرامیداشت دهه فجر ، با حضور مسئولان شهرستانی  ۱۵ طرح اشتغالزایی و ۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراوان به بهره برداری رسید .

عزیز ارباب رئیس بهزیستی شهرستان سراوان : عمده این طرح ها شامل خدمات؛ آرایشگری مردانه_ زنانه، کارواش اتومبیل، دامپروری، اغذیه، خرازی، سوپر مارکت که از محل اعتبارات تسهیلات و سرمایه کار بلاعوض که مددجویان موفق به دریافت شده اند.
وی تصریح کرد : مددجویان که آماده سازی شغلی برایشان انجام گرفته و مدرک مهارتی دریافت کردند تسهیلات و سرمایه کار بلاعوض در اختیارشان قرار می گیرد تا بتواند مشاغل و کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به استقلال اقتصادی که هدف اصلی سازمان بهزیستی می باشد برسند.

رئیس بهزیستی شهرستان سراوان ادامه داد : در حوزه مسکن روستایی مددجویان تحت پوشش شهرستان سراوان با دریافت کمک هزینه بلاعوض مسکن بهره مند شده و انشعابات برق، آب و پروانه کار ساختمانی طبق تفاهم نامه و مکاتبات با ادارات مربوطه به صورت رایگان در اختیار توانخواهان و مددجویان قرار گرفته.

کد خبر 101826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد