مرکز سرپناه شبانه (شلتر) شهرستان خاش به بهره برداری رسید

همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی مرکز سرپناه شبانه (شلتر) شهرستان خاش با حضور فرماندار،معاون برنامه ریزی و بودجه استان ، و اعضای شورای اداری و معتمدین شهرستان به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خاش ، همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی مرکز سرپناه شبانه (شلتر) شهرستان خاش با حضور فرماندار،معاون برنامه ریزی و بودجه استان ، و اعضای شورای اداری و معتمدین شهرستان به بهره برداری رسید .

صاحبگل صالحی فرماندار شهرستان خاش در این افتتاحیه گفت :  با ارتقاء سطح آگاهی جامعه میتوان به کاهش آسیب‌های اجتماعی دست یافت،جامعه ایمن و پاک از آسیب‌ها می‌کاهد و نیروی انسانی توانمند به جامعه عرضه می‌کند.

ادریس تمندانی رییس اداره بهزیستی شهرستان خاش اظهار داشت :  این مرکز حدود با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال راه اندازی شده است و با پرداخت یارانه خدمات از سوی بهزیستی فعالیت خواهد کرد .

تمندانی با اشاره به اینکه در این گونه مراکز بخشی از خوراک، استحمام و نیازهای بهداشتی مراجعان فراهم می شود بیان کرد : ساماندهی معتادان متجاهر ، پرخطر و بی خانمان پس از جمع آوری توسط نهاد های ذیصلاح در دستور کار بهزیستی بوده و تمام تلاش ما بر است که زمینه اصلاح و بازگشت آنان به چرخه زندگی فراهم شود.

کد خبر 101706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد