چهارباغ | دیدار با خانواده های توانمند و تحت پوشش بهزیستی شهرستان چهارباغ

حجة الاسلام والمسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه ،مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ به همراه بهجت بهروزی رئیس بهزیستی با خانواده های توانمند و تحت پوشش بهزیستی این شهرستان در محل مصلّی امام خمینی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛فرماندار شهرستان چهارباغ در این مراسم ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن دهه مبارک فجر خطاب به افراد تحت حمایت بهزیستی گفت : "معلولیت محدودیت نیست ، اشخاصی در جامعه هستند که با وجود معلولیت های جسمانی توانسته اند با اعتماد به نفس و پشتکار به موفقیت های ارزشمندی برسند.
در این مراسم فرماندار و امام جمعه شهرستان،از زحمات پرسنل و مدیریت بهزیستی با اظهارخرسندی برای فعالیتهای چشمگیر در راستای توانمند سازی افراد دارای معلولیت تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه "بهجت بهروزی" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از خانواده محترم شهداء،با ارائه گزارشی از زمینه اشتغال و توانمند سازی مددجویان بهزیستی چهارباغ که شامل خانواده های دارای چند عضو معلول ،بانوان سرپرست خانوار ، بیماران بهبود یافته و معلولین موفق در امر اشتغال با استفاده از تسهیلات بانکی کم بهره در زمینه های مختلف است پرداخت و به اهم آنها از جمله فعالیتهای فرهنگی و هنری ، نویسندگی ، صنایع دستی ، خیاطی و فلزکاری و ... اشاره نمود.
هم زمان با این مراسم نیز میز خدمت اداره بهزیستی و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی برپا شد و در حاشیه آن نمایشگاهی در زمینه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار برگزار و در معرض دید مسئولین و حاضرین قرار گرفت .
در اختتامیه با اهداء گل از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 101652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد