بررسی عملکرد پرداختی تسهیلات بانک رسالت

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در راستای بررسی عملکرد پرداختی تسهیلات بانک رسالت و چالش های پیش رو با مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای اشتغال زایی و توانمندسازی جامعه هدف سازمان  و رفع چالش ها و مشکلات موجود ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی میترا اصلاح رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکت های مردمی و نادر قادری معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل در نشستی صمیمانه با سیف الله ایرانمش مدیر بانک قرض الحسنه رسالت و کارشناس اعتبارات این بانک به بررسی عملکرد پرداختی تسهیلات بانک رسالت پرداختند.

سامیه جهانشاهی در این دیدار توانمند سازی و اشتغال زایی افراد جامعه هدف را اولویت های سازمان برشمرد و از نحوه تعامل و همراهی شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت و الگوی توسعه کار آفرینی در این مسیر قدردانی کرد.

جهانشاهی در ادامه خواستار ادامه این همکاری و تعامل بیشتر در اعطای تسهیلات در بخش کارفرمایی و خود اشتغالی ویژه جامعه هدف تحت حمایت سازمان بهزیستی شد.

در ادامه پیرامون جذب اعتبارات ابلاغی ، معرفی مددجویان و پیگیری بعد از تشکیل پرونده (معرفی ضامن و ...) گفتگو و بحث و تبادل نظر شد.

در پایان مقرر شد پس از ارسال لیست متقاضیان طی سه مرحله به بانک  و اعتبار سنجی ، پرونده تشکیل و در نهایت در خصوص پرداخت تسهیلات اقدام شود.

ایرانمش مدیر بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این نشست با ابراز خرسندی از ایجاد زمینه هم افزایی و تعامل بیشتر برای رفع چالش ها ، در خصوص پرداخت 100 درصدی تسهیلات اختصاص یافته به جامعه هدف بهزیستی قول مساعد داد.

کد خبر 101425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد